Danske Studenters Roklub

Fra en anden klub. Kanindåb og fest. Kaniner - hør efter . Den 298 vil der i DSR være kanindåb for alle nye medlemmer, og de gamle der har glemt deres dåbsbevis på dagen. Og om aftenen afholdes årets kanindåbsfest med et kæmpe brag, når vi slår dørene op for en forrygende gardenpartyfest. Kl 1800 Serveres der velkomstdrink. Kl 1830 Grillbuffet med helstegt pattegris. Kl 2130 Åbnes dørene for de der ikke fik købt middagsbillet. Kl 2145 Aftendåb. Til både kanindåb og kanindåbsfest. Så meld dig til.

OVERVIEW

The web page danskestudentersroklub.dk presently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have examined twenty pages inside the web page danskestudentersroklub.dk and found three websites referencing danskestudentersroklub.dk.

DANSKESTUDENTERSROKLUB.DK TRAFFIC

The web page danskestudentersroklub.dk is seeing diverging levels of traffic through the year.
Traffic for danskestudentersroklub.dk

Traffic ranking (by month) for danskestudentersroklub.dk

Traffic ranking by day of the week for danskestudentersroklub.dk

LINKS TO DOMAIN

Team Copenhagen bedre muligheder for eliteidrætten i Københavns kommune - Forside

Buy a season pass for 2015. 11 medaljer til Københavns Trampolin Klub. Ved weekendens internationale konkurrence Hans Christian Andersen City Games i Odense deltog Københavns Trampolinklub med 16 af sine bedste springere. Ved stævnet deltog fem nationer. KTK havde succes i alle aldersgrupper. Men allermest i U12- og U14-rækkerne. KTK besidder lige nu en meget stærk gruppe af U12 piger, og er altdominerende i Danmark i den. Hold øje med Københavns ro-darlings.

WHAT DOES DANSKESTUDENTERSROKLUB.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of danskestudentersroklub.dk Mobile Screenshot of danskestudentersroklub.dk Tablet Screenshot of danskestudentersroklub.dk

DANSKESTUDENTERSROKLUB.DK SERVER

Our parsers caught that the main page on danskestudentersroklub.dk took one thousand nine hundred and thirty-eight milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
212.97.129.240

SERVER OS AND ENCODING

We caught that this domain is implementing the Microsoft-IIS/7.0 operating system.

Danske Studenters Roklub

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Kaniner - hør efter." We saw that the web page said " Den 298 vil der i DSR være kanindåb for alle nye medlemmer, og de gamle der har glemt deres dåbsbevis på dagen." It also said " Og om aftenen afholdes årets kanindåbsfest med et kæmpe brag, når vi slår dørene op for en forrygende gardenpartyfest. Kl 1800 Serveres der velkomstdrink. Kl 1830 Grillbuffet med helstegt pattegris. Kl 2130 Åbnes dørene for de der ikke fik købt middagsbillet. Til både kanindåb og kanindåbsfest."

ANALYZE SUBSEQUENT WEB PAGES

Reuben McPeak

The intention of this site is to broaden the palette of plant types and forms appreciated in NZ landscape architecture, as well as bringing about planting that is more intentional in its utilisation of the history, features and quirks of the tens of thousands of NZ plants ready for the land canvas. Get every new post delivered to your Inbox. Build a website with WordPress.

Arunabha Photography - Arunabha Photography

Start your own free website. A surprisingly easy drag and drop site creator.

El reto de lo infinito Recorridos de un guerrero en el Laberinto

Recorridos de un guerrero en el Laberinto. LA NOVELA DEL PAÍS VARADO. Pero sí tenía sobre qué escribir. En ese periodo en el cual era enviado especial del diario. En sus disfraces sutiles de intelecto y pedantería? Acaso qué son ustedes sino sombra y polvo que se encubre, igual que quien les dirige estas palabras perdidas? Ved ahora cómo me desgarro! Mayo 1, 2011. Mas su felicidad duró poco.

Filipo Rviz Relatos Fantásticos para Fanáticos Escritos de un astrofísico a principios del siglo XXI

Escritos de un astrofísico a principios del siglo XXI. Estoy seguro que si le doy la vuelta terminará golpeándose de nuevo, volando como kamikazee hacia la luz enceguecedora. Cómo me verá un cucarrón? Podrá distinguirme como un todo? Verme como un bípedo con bufanda y gafas meditabundo? Habrá temido cuando mi suela estuvo sobre él? Si emb.